sobota, 24 sierpnia 2013

Bry.


Możecie dziękować nadziei i mojej głupocie oraz chwilowemu, albo i nie emocjonalnemu dołkowi.
Powstanie nowa historia. 10 odcinkowa. Planowane udostępnianie przypada na dzień w którym historia o Grzesiu K zacznie tworzyć swoją emisję.
Myślałam, że nie będę mieć więcej weny, ale chyba moja autorefleksja będzie widoczna w tej historii.
Zapraszam do zakładki bohaterowie.
Zapraszam również do zakładki INFORMOWANI oraz WASZE HISTORIE.
Co mogę powiedzieć : BĘDZIE PŁACZLIWIE. CHOLERNIE PŁACZLIWIE.




4 komentarze:

  1. No to czekamy;) Jak płaczliwa to idę robić zapas chusteczek;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę to czytać :) lubię takie historie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak obiecałam-zjawiłam się.
    Zostanę jeszcze długo,czekam na pierwszy rozdział :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju świetnie piszesz ! Informuj mnie na blogu jak byś mogła ok.? No po poprstu mega!!*.*
    Pozdrawiam Lolkaa:)

    OdpowiedzUsuń